sobota, 13 kwietnia 2013

The Versatile Blogger

Kurde, wstyd mi za to, że dopiero teraz się za to biorę ;_; Jak zwykle. Zawsze jestem ze wszystkim do tyyyyłu xD Jestem strasznie zaskoczona, że Till nominowała moje bazgroły, ale i tak bardzo dziękuję <3


Zasady:
- podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów o mnie:
1.Chodzę do szkoły muzycznej ;)
2.Uczę się grać na: oboju, fortepianie oraz trochę na gitarze
3.Jestem okropnym leniem, czasem nawet na fb nie chce mi się iść ._.
4.Kocham malować, od 2 roku życia mam ołówek w dłoni <3
5.Uwielbiam denerwować ludzi ^^
6.Czekolada to mój żywioł, chociaż nie widać tego po mnie xD
7.Glambert forever :D

Nominowane blogi:

Niestety więcej nie znam ;_; Wybaczcie.

2 komentarze:

  1. Dzięlki za nominacje ... ale to ja sie bardziej dziwie że mnie nominowałaś ... A ja ciebie mogłam bo serio fajne to jest ? Kiedy next ? ^^

    OdpowiedzUsuń